REGLEMENT CLUBKAMPIOEN

Bij de clubwedstrijden gelden de reglementen van K.K.U.S.H., die door de deelnemers gekend zijn.

Enkel gebrevetteerde honden kunnen deelnemen aan de clubwedstrijden.

Ieder lid van de Sint-Truidense Hondenschool die het lidgeld (voor het sportjaar waarin het clubkampioenschap gespeeld wordt) heeft betaald en reeds 1 volledig sportjaar ervoor lid is van de Sint-Truidense Hondenschool, kan deelnemen aan het clubkampioenschap.

Indien men niet aan deze voorwaarden voldoet, kan de geleider als nog deelnemen, doch de punten worden uitgesloten voor het eindklassement en de geleider kan geen clubkampioen worden. Van alle gespeelde clubwedstrijden tellen enkel bij iedere deelnemer de 3 hoogste scores mee.

De geleider die met de som van deze 3 wedstrijden de hoogste score heeft, wordt onze Gehoorzaamheidsclubkampioen van dat sportjaar. De reglementen van de Sint-Truidense hondenschool worden door het bestuur samengesteld en zijn ieder jaar geldig.

Tegen deze reglementen is geen enkele betwisting mogelijk en dienen door iedere deelnemer gevolgd te worden.

Tijdens de wedstrijd worden de beslissingen van de keurders door iedereen gerespecteerd en aanvaard.

Het bestuur wenst iedere deelnemer veel succes en sportieve deelname toe!!!